تبیان، دستیار زندگی
داریوش یزدانی ملی پوش سابق فوتبال ایران این روزها در امریکا ایام موفقی را سپری می کند. یزدانی به عنوان مربی تیم لس آنجلس بلوز با تیمش در حال حاضر در رده سوم مسابقات قرار دارد و در آخرین مسابقه نیز با نتیجه 4-0 به پیروزی رسیده است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موفقیت داریوش یزدانی در فوتبال امریکا


داریوش یزدانی ملی پوش سابق فوتبال ایران این روزها در امریکا ایام موفقی را سپری می کند. یزدانی به عنوان مربی تیم لس آنجلس بلوز با تیمش  در حال حاضر در رده سوم مسابقات قرار دارد و در آخرین مسابقه نیز با نتیجه 4-0 به پیروزی رسیده است.


یزدانی خرم

یزدانی از شش مسابقه قبل به عنوان سرمربی لس آنجلس بلوز انتخاب شد و نتایج خوبی به دست آورده است. جالب ترین نتیجه تیم یزدانی تساوی با تیم مطرح لس آنجلس گالکسی است که در بدو ورود او روحیه ای دو چندان به یاران این تیم داد تا پس از آن نتایج بهتری بگیرند.  تیم لس آنجلس بلوز با چهار پیروزی پی در پی با یزدانی اکنون در رده سوم این مسابقات قرار دارد.

نتایج

لس آنجلس گالکسی 1- لس آنجلس بلوز 1

لس آنجلس بلوز 0- دایتون لیونز 1

آنتیگوا 0- لس آنجلس بلوز 6

پیتس بورگ 1- لس آنجلس بلوز 2

هریس بورگ 2- لس آنجلس بلوز 4

لس آنجلس بلوز 4- آنتیگوا 0

یزدانی خرم

داریوش یزدانی در این باره گفت: از شش مسابقه ما چهار بازی در خارج از خانه بوده که حاصل آن چهار پیروزی ؛ یک تساوی و یک شکست است. ما قبل از این در رده نهم جدول بودیم که اینک به رده سوم رسیده ایم. البته ما دو بازی از سایر تیم ها بیشتر انجام داده ایم و احتمالا به رده پنجم تنزل خواهیم کرد.

یزدانی اضافه کرد: هدف من حضور تیم در مرحله پلی آف این رقابت هاست که در آن صورت حتی می توانیم به قهرمانی هم امیدوار شویم. ملی پوش سابق فوتبال ایران همچنین موفقیت های اخیر تیم ملی والیبال را به مردم ایران تبریک گفت.

بهمن اسدی
بخش ورزشی تبیان